2015. április 27., hétfő

Clevo M57U - Jelenlegi ára: 1 Ft *

Tisztelt érdeklődő!
Eladásra kínálok egy hibás Clevo M57U típúsu laptopot. A gép Ausztriából származik így az előélete ismeretlen. Amit sikerült kiderítenem vele kapcsolatban. A gép elindul bejelentkezéskor hibás képet ad, a BIOS-ba nem tudtam belépni, valami miatt nem reagált az F2 gombra. Operációs rendszer alatt nem ismeri fel a kijelzőt és valami extrém nagy felbontást állít be ezért nem látható a teljes asztal. Megpróbáltam drivert telepíteni a VGA kártyához de folyamatosan újra indul vele. Nem volt semmilyen javítási kisérlet a VGA kártyával. Az alaplapon egy áramköri elem meg van égve, képen pirossal karikázva, lehet hogy ez a problémák okozója, nem tudom.
A gépről:
Processzor: Intel Core Duo T2600 2x2166MHz
Memória: 1GB (2x512Mb)DDR2 667MHz
Videovezérlő: nVIDIA GeForce 7800GTX (cserélhető)
Merevlemez: Nincs- Átalakító és a HDD keret sincs meg.
Optikai meghajtó: DVD-RW
Kijelző: 17" LCD fényes - nem az eredeti, cserélve volt.
Akkumulátor: Van -Szerintem hibás- de tesztelni nem tudtam
Töltő: NINCS- a teszthez univerzális töltőt használtam.
A félreértések elkerülése végett kérek minden érdeklődőt hogy figyelmesen olvassa el a fent leírtakat, és ha valami nem világos kérem inkább kérdezzen ezzel elkerülve a később problémákat.
Posta van előre italással vagy utánvéttel.


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2015-05-09 21:11
. Clevo M57U - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése